color test

hi dudes!
hittade för några dagar sen en skit nicce grej!!
tänker inte säga vad det är.
med det va sjukt nice
HA HA bara skojjja ;)
jag satt för typ 2 dagar sen och kollade lite på mitt film program.
och försökte hitta något sätt så jag kunde fixa bilden så det ser bättre ut (olika färger och lite sånt)
det ser mer pro ut om man fixar lite med det.
och jag hittade sjukt nice så nu kan jag göra hur mycket nya saker som helst
är sjukt tagg på att fixa någon film nu. men det blir inget med det.
har nämligen fixat all film typ.
och ingen vind eller snö nu i helgen...
får la dra utt och hoppa lite stutsmatta
imorgon om det kommer lite sol ;)
jag har gjort en liten color test när jeppe laddar på mattan ;)
här har jag bara gjort så det blir lite mer gult typ. men det finns mer att lära.
(spela filmen i 1080p annars ser det skit ut)
//Gustav Häggström SWE - 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback