trampoline edit 2

tjaa
jag vet att det inte är så mycket surfing på denna blogg just nu
men det är ju ingen vind!! :( är riktigt sugen på en session nu!!
när det inte blåser håller jag på med lite allt möjligt
jag hoppar sjukt mycket stuttsmatta jusst nu ;)
det kanske ni har märkt det kommer lite filmer då och då.
jag gillar även att klippa film och tycker det är kul att bara sitta och
göra något som man inte kommer använder till något :) haha
nu i vinter blir det nog lite skidåkning! grymt!! det kommer nog lite rail sessions från mig och jeppe får se det är nog ett gäng som drar och kör lite i stan ska bli sjukt kul! tagg även för det!!
komnmer ni ihåg trampoline videon som jag langade upp för någon dag sen?
har gort en till av samma låt för att se vilken som är bäst svårt att säga själv... ;)
eller?

// Gustav Häggström SWE - 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback