Nu är jag igång

tjaa
nu är vindsurfingen igång igen. har nog surfat 3-4 gånger denna veckan!!
riktigt roligt. körde läjet idag. och det var riktigt roligt får jag ta och säga!
landade 2 bakåtar och massa framåtloopas! roligt att vara så pass bra redan efter ett par surf dagar.
fick en riktigt bra annan dag med! prognosen sa nv och alla snackade om a-bay.
själv gillar jag läjet grymt mycket så jag tänkte att det skulle funka fint. eftersom jag skulle kunna ta mig längst utt i läjet där det ligger ett sandrev... ofta ligger det fult med surfare där. men just denna dag var den inte en enda snubbe där!! grymt!! tror det var en av dom bästa dagarna i läjet, in my life... kom runt på någon wave360 och landade backom vågen i vattenstart. var även tvungen att tästa en goiter... gick ju sådär men för att vara första gången så tycker jag de va bra!! tästade några taka med, och var riktigt nära på att sätta några. vågen var riktigt bruttal där ute kan har varit 2,5 m och riktigt tryck i den!! helt såld på den dagen nu asså!
tycker inlägg utan bilder och film är riktigt tråkiga därför bjuder jag på lite små filmer från andre paskowski.
// Gustav Häggström SWE - 7

Kommentarer
Postat av: Mac

Fett! Är fan sugen på att ladda järnet ihop sen när vi kommer hem....

2012-04-17 @ 10:09:08

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback