This Is Action

tjenare!
kan ju bara säga såhär.
this is action filmerna blev nog omtykta, kan man väl säga.
har 69 000 visningar på wave och 14 000 på freestyle.
ser oerhört lite utt med 14 000. haha men man kan inte gämföra med 69 000.
sen måste jag bara säga att det blev lite strull med freestyle filmen.
musiken jag har till den är blockerad i tex tyskland...
och har måstat lägga ut den på vimeo för att fler ska kunna se den.
tycker jag var ganska tråkigt...
eftersom de flesta som har kollat på wave är i från tysklan.
tappade nog några tusen där. men men. gör inte så mycket 14 000 är sjukt mycket bara det!
har varit riktigt roligt att det blev en sån stor grej. får se om det kommer en liknande film nästa år då ;)
men då håller jag mig nog till wave till att börja med. freestyle är inte min grej att kolla på, på film. har inte så bra koll på allt inom freestyle som jag har inom wave.
kan även nu säga att jag har börjat tänka på hur det ska bli med videos från mig 2012.
och som det ser ut nu så kommer det inte vara lika mycket små filmer. utan det kommer komma en fett film på 10 min eller något i höst. jag kommer lägga ut lite småfilmer men inga sessions mer bara ett eller två trick någon gång då och då. tror filmen som kommer i höst kan bli riktigt fett isåfall. ska även ut och resa lite i sommar. så det blir nog fett!! mer om det med resan i ett eget inlägg snart!
// Gustav Häggström SWE - 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback