i'm in PWA worldtour!!!!

tjaaa!!
är så sjukt glad för tillfället!! har fått varit med i pwa pozo!! 
och kommer snart skrivas in som en av dom 40 bästa vindsurfarna i välden!!yes box!
igår var det singel stegen som påbörjades för herrarna;) och jag fick möta ett riktigt pro!! ( alla är typ sjukt gryma som är med) men jag fick möta en kille som hade vunnit redbull soulwave förra veckan... så jag trodde inte precis att jag skulle gå vidare ;)  idag blev det en liten junior tävling med! mest jump (trick) eller det mest extrema och snyggaste tricket tävling för juniorena eftersom så dåliga vågor.. ;) lite synd för mig eftersom jag inte är så bra på att hoppa åt detta hållet... men men... fick möta den grymaste av dom grymaste här med hahah... så ficade det inte här helle... jaja han gjorde hur gryma puchloops som helst och allt möjligt så det var bara för mig att ha det kul ;) men vi får se hur det går på dubbel stegen. ska skärpa mig och ladda på lite mer då!! ;)
lite bilder från idag ;) 
// Gustav Häggström SWE - 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback