POZO en dag kvar...

tjaao! 
har haft lite problem med internet här nere... oh därför dåligt med inlägg... ;/ 
men nu ska ni få lite bilder från dom senaste två dagarna!
pozo levererar och det blåser. ordet överrigad har fått en annan innebörd för mig!
överrigad = när keps och glasögon flyger och t-shirten rullar upp sig och inte går att få ner, när man ska ner och kolla vinden.... då, då är det överrigat 3,0... 
rolig och mycket segling har jag haft iallafall! 
 
sist men inte minst....... ...... ...... one footed no handed bottomturne down the line!!!!
// Gustav Häggström SWE - 7 pozo 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vilken bräda kör du på när det blåser bra? :)

2012-07-17 @ 16:37:46
Postat av: Anonym

Asså vilken liter, vilken sort (freestyle/wave mm)
Vilket märke?

Svar: Tjena! Jag kör på fanatic quad 72l 2011;) Jag Väger 65 till 70 kg
[email protected]

2012-07-17 @ 19:19:02
Postat av: Anonym

Okey :D
Funkar vulcano på en så liten bräda? O_o

Svar: klart det funkar ;) men det blir ju inte lättare om vi säger så;)
[email protected]

2012-07-18 @ 17:23:52
Postat av: Anonym

Nej det blir det ju inte ;)
Tack för svar!

2012-07-19 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback