3 veckor kvar till Pozo

tjaa!
nu börjar jag ladda upp lite för pozo och är så sjukt taggad!!! och försöker just nu få med mig ett mindre segel!
det kommer nog behövas på Pozo... när köster kör 3,7 kan inte jag köra runt på samma... ;)
så därför tror jag att jag ska införskaffa mig ett 3,0 just för Pozo!  3,0 är riktigt litet så de är det som är frågan... om jag kommer kunna köra det någon gång... :S vore bäst med 3,2 eller 3,4... men men. vi får se hur det blir.
hade det också svårt med bomen... haha det ska vara en 130 bom till 3,0an och de va ju inte de lättaste att få tag på.
men fick tag på en 135 bom av lill mac. tack tack!!! och det funkade helt okej lite kvar va det att dra som inte gick men det funkar. :)
Sorry för den mycket dåliga bild redigeringen... men för har inget program på datan än... Så fick göra det snabbt på kameran. Bättre än inget ;)
// Gustav Häggström SWE - 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback