vilshärad

tjaa!
för någon vecka sen va jag och lill mac nere i vilshärad och vindsurfade!
blåste lite lite så ibland blev det jobbigt eftersom dom krafitga vågorna tryckte ner en så man fick gå en fin promenad längst stranden som lil mac tyckte va så kul så det blev av två gånger!! ;) kan tänka mig att det är riktigt bra när det trycket på så man får köra 4,2 eller 3,6! 
bra tryck i vågorna!!! men det drog på i en stund lite senare så lite bar fick vi allt!! 
gick iallafalll upp och tog lite kort som jags ka bjuda på! har ju en grym kamera så känner mig tvungen ;) hhaha 

nu är det snart pozo för mig åker på tisdag morgon!!!! 
yeeeeeeah!! // Gustav Häggström SWE - 7 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback