Maui 2013 bokat - MacG Productions

Tja!
 
I vår drar jag och Markus Rydberg ( MacG Productions ) till maui i fyra veckor.
Nu är det bokat och klart med allt.
Vi är sjukt taggade och nu är de snart bara en månad kvar!!! Det kommer bli super ladd och mycket film och bild. Jag kommer såklart vara aktiv här på bloggen under den tiden också.
 
Jag och Markus har under 2012 surfat och peppat varandra sjukt mycket! Man känner värkligen att de hjälper att ha någon som åker efter en när man ska testa de där nya tricket. så tack vare de så har både jag och markus utveklats mycket under 2012. Jag kan inte vänta på att få köra och ladda på en av väldens bästa vindsurfing ställen med Markus i vår!
 
 
 
// Gustav Häggström SWE - 7
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback