Pozo action!

tjaa! 
pozo är grymt och jag kan inte klaga på att det inte blåser! sjukt mycket vind!!
idag blev det 3,0 men sjukt bra tryck! det största seglet jag använt är 3,6 haha!
gött är det iallafall! 
mamma tog lite bilder på mig idag! och hon fick med några goa hopp! 
fortfarande lite halv feg och vågar inte riktigt ladda! det är ju så sjukt mycket vind! ;) 
men man känner att man lär sig mycket av seglingen man får här! 
inte de lättaste att ta sig i och upp när det är 1 - 2 m shorebreak och stenstrand... men än har det inte skitit sig för mig iallfall. men det är nog min tur snart... man ser varje dag att det är folk som blir uppspolade. hehe 
gött ladd med 3.0an!! haha... det va riktigt speciellt att köra så litet segel antingen va det sjukt mycket tryck eller inget alls...  men bättre än att stå på stranden om vi säger så! och det va riktigt kul när det drog i som fan på slutet av dagen :D 

Kommentarer
Postat av: Mac

Gött! Bra att du tog med 3,0:an och bommen! :)

Svar: yes! tack så mycket för hjälpen med bommen och allt!
[email protected]

2012-07-02 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback